11.10.2011

Apartment elsker Won Hundred

Jeg har været ved at kigge i tøjskabet og sortere ud, så der er plads til lidt nyt vintertøj. Her bemærkede jeg, at utrolig mange af favoritterne, som jeg bliver ved at gemme, er fra Won Hundred.

Won Hundred formår at skabe de lækre, enkle ting med lidt kant, som man aldrig bliver træt af.
Ynglingskjolen, som altid redder en fra tøjkrise, vinterjakken, samt den bløde hyggelige strik, som holder sæson efter sæson, jeansene, som man køber 2 par af, for at sikre sig, at man ikke slider dem helt op, støvlerne og sandalerne, man kan holde ud at gå i hele dagen- og danse videre i om natten..... Jeg kunne blive ved:-)...

Men i stedet viser jeg her et lille udvalg af favoritterne, som findes i butikken nu:

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar